قطار

ریل آنلاین | مدیرعامل شرکت رجا با بیان اینکه هنوز گزارش نهایی سانحه روز گذشته گرگان- اینچه برون نهایی نشده است،‌ تاکید کرد: هنوز مشخص نشده که پیچ و مهره های این مسیر ریلی به سرقت رفته و یا اینکه پیچ و مهره ها شل بوده و باز شده است.

حسن موسوی نژاد با بیان اینکه ۷ هزار کیلومتر خط آهن در شبکه حمل و نقل ریلی کشورمان وجود دارد و وقوع این حوادث اجتناب ناپذیر است، گفت:‌ در خطوطی که کم تردد هستند، معمولا از این سوانح که ناشی از سرقت و یا باز شدن پیچ و مهره ها باشد رخ می دهد اما در مسیرهای قدیمی و پرتردد شاهد این اتفاقات نیستیم.

وی ادامه داد: معمولا در مسیرهای پرتردد بازرسی روزانه طول خط و پیچ و مهرها را بررسی می کند اما در مسیرهای کم تردد مانند خط گرگان- اینچه برون معمولا بازرسی ها با دقتی که در مسیرهای پرتردد صورت می گیرد،‌ انجام نمی شود.

موسوی نژاد افزود: به سرقت رفتن پیچ و مهرهای خط آهن مسیرهای کم تردد اتفاق عجیب و غریبی نیست.

مدیرعامل شرکت رجا با تاکید بر اینکه تمام مبلغ بلیت به مسافران قطار سانحه دیده روز گذشته برگردانده شد،‌گفت:‌ مسافران این قطار محلی و بومی هستند و کل مبلغ بلیت که ۲ هزار تومان است به مسافران برگردانده شد.

وی با بیان با اینکه روزانه یک قطار مسافری و باری از این مسیر تردد می کند، گفت: مسیر ریلی گرگان- اینچه برون در حال حاضر مسدود است اما تا پایان امروز باز خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *