MINOLTA DIGITAL CAMERA

معاون مسافری راه آهن از وجود ظرفیت بلیت قطار در اکثر محورها خبرداد و اعلام کرد : در حال حاضرحدود ۷۵ درصد ظرفیت ایجادی در سیستم فروش بلیت قطار موجود است و متقاضیان می توانند از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
به گزارش ریل آنلاین ؛سید محمد راشدی معاون مسافری راه آهن با اشاره به وجود ظرفیت بلیت قطار در اکثر محورها گفت: در بازه زمانی۲۰ روزه آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۲ میلیون صندلی ایجادی تاکنون در مجموع ۵۰۰هزار بلیت از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت به فروش رسیده است.
وی افزود : در حال حاضر در تمام مسیرها به جز برخی مسیرها در روزهای خاص امکان تهیه بلیت قطار وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی و یا از طریق اینترنت نسبت به تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.
معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی برای بلیت قطار در ایام نوروز وجود ندارد تصریح کرد:درحال حاضر شرکت راه آهن هیچ برنامه ای برای افزایش بهای بلیت قطارهای مسافری ندارد.
گفتنی است پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی (بین ۲۵ اسفند ۹۳ لغایت ۱۵ فروردین ۹۴ )از ۴ بهمن ماه سالجاری با مجموع ۲ میلیون صندلی ایجادی آغاز شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد رشد را نشان می دهد.

منبع: راه آهن جمهوری اسلامی ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *